نوشته شده توسط : فرهادی
12 روش هوشمندانه برای افزایش ترافیک وب سایت



ترافیک وب سایت برای هر صاحب وب سایت و یا وبلاگ یک امر بسیار ضروری می باشد. بدون ترافیک وب سایت ما هیچ مشتری و خریداری نخواهیم داشت. متاسفانه ترافیک وب سایت فقط به سمت سایت ما هدایت نمی شود و باید برای داشتن آن به صورت منسجم و مداوم کار و تلاش انجام دهیم.

میانگین میزان conversion rate به طور معمول کمتر از 5٪ می باشد. این بدان معنی است که تنها 5٪ از افرادی که اقدام به بازدید از سایت شما می کنند تبدیل به یک مشتری و خریدار می شوند. بنابراین برای افزایش رشد فروش در وب سایت تان، نیاز به افزایش ترافیک وب سایت و conversion rate دارید.

در متن زیر 12 متدی ارائه شده است که همین حالا نیز می توانید برای افزایش ترافیک وب سایت و بهبود میزان فروش تان از آنها استفاده نمایید.

 

  • راه اندازی بازاریابی مقاله


نوشتن مقاله آن اندازه که فکر می کنید هم سخت نیست و می تواند برای ترافیک سایت شما شگفتی بیافریند! نوشتن در مورد چیزهایی که در مورد آن می دانید، در واقع فقط بازگو کردن آن موارد به دوستانتان می باشد. اصلاً احتیاج به استفاده از کلمات فانتزی و بزرگ نیست، زیرا افراد بیشتر احتیاج به اطلاعات اساسی و خلاصه و مختصر دارند.

مقالات خود را به برخی از دایرکتوری های مشهور مقاله مانند Ezine ارسال نمایید.

 

  • اظهار نظر در وبلاگ ها و یا ارسال مطالب به صورت میهمان


در جستجوی وبلاگ هایی با کیفیت و هم راستا با اهداف خودتان باشید و از آنها درخواست ارسال مطالب به صورت میهمان نمایید. کامنت و نظرات مفید خود را در رابطه با مطالب موجود ارسال کرده و لینک مستقیم خود را در آنجا قرار دهید. شروع به ساختن شهرت با ایجاد ارتباط با مطالب و فعالیت در این مورد نمایید! یک محل خوب برای پیدا کردن وبلاگ که نیاز به مطالب میهمان نیز دارند BloggerLinkUp می باشد.

 

  • نوشتن گزارشات و بررسی های وب سایت


بررسی و تجدید نظر در مورد وب سایت تان در Alexa و گرفتن ترافیک بیشتر و بهبود رتبه وب سایت در Alexa نیز امری ضروری می باشد. به Alexa بروید و ثبت نام نمایید و شروع به بررسی میزان ترافیک وب سایت خود نمایید.

 

12 روش هوشمندانه برای افزایش ترافیک وب سایت



 

  • کلمات کلیدی مرتبط


ابزارهای پیشنهاد دهندهء کلمات کلیدی زیادی وجود دارد که شما می توانید برای پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب با اهدافتان استفاده نمایید. به عنوان مثال اگر دارای یک وب سایت مراقبت از حیوانات خانگی هستید، می توانید کلمات "مراقبت از حیوانات خانگی" را در ابزار مربوطه وارد کرده و کلمات کلیدی مرتبط برای استفاده در وب سایت تان را پیدا نمایید.

 

  • Yahoo Answers


به صورت منظم از Yahoo Answers بازدید نمایید و تا جایی که می توانید پاسخ های زیادی به آن ارسال نمایید. اما توجه داشته باشید که از سیاست ها و قوانین سایت پیروی کنید. البته نمی توانید سعی کنید که به طور مستقیم افراد را به صفحات خرید وب سایت تان هدایت نمایید و یا اقدام به ارسال پاسخ هایی با کیفیت پایین همراه با لینک وب سایت تان در Yahoo Answers نمایید.

 

  • وب سایت تعاملی


وب سایت شما باید با تالارهای گفتگو، انجمن ها و وب سایت های نظرسنجی در تعامل باشد. اگر بازدیدکنندگان وب سایت شما احساس نزدیکی و ارتباط بیشتری با وب سایت شما نمایند، آنها بازدید بیشتری از وب سایت شما خواهند داشت و زمان طولانی تری در آن صرف خواهند نمود. کمی سرگرمی و تفریح مانند سرگرمی های رقابتی، بازی ها و... در وب سایت خود اضافه نمایید. به صورت هفتگی یا ماهیانه بازی و مسابقه اجرا نمایید. اجرای مسابقه برای یک ماه هزاران نفر به ترافیک وب سایت شما اضافه خواهد کرد.

 

  • کارت های ویزیت تجاری


برای خود کارت های ویزیت تجاری مناسب و موثری تهیه نمایید و هر جا که می روید به دست افراد برسانید. مطمئن شوید که این کارت ها منحصر به فرد و خاص هستند. در مرتبهء اول می توانید اقدام به ارائه تخفیف به افراد نمایید. یک پیام شخصی می توانید برای افراد بر روی آن بنویسید. می توانید اقدام به ارائه خدماتی به صورت رایگان نمایید. کارت ویزیت تجاری تان را به صورتی طراحی کنید که اطلاعاتی بیش از نام و آدرس در آن گنجانده شود.

 

  • Podcasting


پخش فایل های صوتی و تصویری که افراد می توانند توسط دستگاه های مختلفی آنها را ببینند و بشنوند. Podcast خود را به صورتی در وب سایت ایجاد نمایید که بسیار آموزنده و جالب باشد. در این فایل ها در مورد چگونگی کمک وب سایت تان به افراد صحبت کنید و اجازه دهید آنها بدانند که شما در وب سایت تان چه رقابت ها و چه فعالیت های تعاملی ارائه می نمایید.

تمامی چیزی که برای ساخت Podcast نیاز دارید، کار با میکروفون و ویرایشگر صدا می باشد. هنگامی که Podcast خود را ایجاد کردید، آن را در تالار گفتگوی Podcast و یا دایرکتوری های آزاد مانند PodcastBlaster ارائه نمایید.

 

  • بیلبورد پورتابل


وسیله نقلیه تان را روشن کنید و تابلوی تبلیغاتی وب سایت تان را بر روی آن نصب کرده و به هر کجا که می خواهید بروید و حرکت کنید. می توانید از پوشش های vinyl مقرون به صرفه مانند پوشش های تبلیغاتی بر روی ماشین و یا علائم مغناطیسی مانند Esigns استفاده نمایید. یک روز سرگرم کننده با ماشین تان خواهید داشت؛ با تبلیغاتی که بر روی آن دارید می توانید ترافیک سایت قابل توجهی برای وب سایت تان به ارمغان بیاورید.

 

  • رسانه های اجتماعی


این روزها بازاریابی رسانه های اجتماعی بیشتر برای افزایش ترافیک وب سایت استفاده می شود. به فیس بوک، تویتر، LinkedIn و دیگر شبکه های اجتماعی بپیوندید. بازدید از پیغام های افراد در انجمن های گفتگو واقعاً تعامل ایجاد می نماید. به سولات افراد پاسخ دهید، به آنها توصیه های مفید و اطلاعات لازم را ارائه نمایید. تبدیل به یک عضو فعال در شبکه های اجتماعی شوید زیرا که در افزایش ترافیک وب سایت شما شگفتی می آفریند.

 

  • ارائه خدمات رایگان


اقدام به ارائه مطالب و اطلاعات و گزارشات مفید در وب سایت تان نمایید و یا می توانید کتاب های الکترونیک به صورت رایگان در سایت تان عرضه نمایید. لینک وب سایت و دیگر اطلاعات تجاری خود را در این مطالب قرار دهید. اجازه دهید که افراد بدانند که می توانند از وب سایت شما چیزی دریافت نمایند.

می توانید این فایل ها را در پایین امضای ایمیل خود بیافزایید و یا در صفحات شبکه های اجتماعی خود ارسال نمایید. مطمئن باشید قبل از اینکه خودتان خبردار شوید، مطالب و گزارشات مفید شما می تواند در سراسر وب، روزانه ترافیک جدیدی برای سایت شما ایجاد نماید.

 

  • نقشه سایت


برای وب سایت خود نقشه سایت XML ایجاد نمایید و آن را در گوگل ثبت نمایید. نقشه سایت به موتورهای جستجو اجازه ء دسترسی بیشتری به صفحات وب سایت تان خواهد داد. در نتیجه در جستجوهای افراد، صفحات وب شما بسیار ساده تر پیدا خواهد شد. به راحتی می توانید با XML نقشه سایت تا 500 صفحه نیز ایجاد نمایید. گزینه های دیگری مانند Xsitemap نیز وجود دارد. برای پیدا کردن گزینه های جایگزین و انتخاب آنها می توانید به جستجو بپردازید.

راه های بسیار زیادی برای افزایش ترافیک وب سایت وجود دارد. برخی از آنها برای وب سایت شما مفید و برخی دیگر برای سایت شما کار نخواهد کرد. از ایده های موجود در این مقاله استفاده کنید و به آن ایده های جدید بیافزایید و یا ترکیبی از آنها ممکن است برای شما بهتر باشد. ترافیک وب سایت به راحتی ایجاد نمی شود و تنها با کار سخت و تلاش شما و استفاده از ایده های جدید ایجاد خواهد شد. همچنین با پیدا کردن این که کدامیک از روش ها بهتر برای وب سایت تان کار می کند، می تواند بر افزایش ترافیک وب سایت شما موثر باشد.
 



:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهادی

امروزه عملاً هر شرکتی درای یک وب سایت می باشد. اما با بالا رفتن میزان تعداد حرفه ای های آنلاین آن هم با مقاصد مرتبط، شما نیاز به بیش از یک طراحی سایت معمولی دارید که البته این طراحی وب سایت باید به صورتی ساخته شود که بیشترین توجه را جلب کرده و بیشتر باعث دیده شدن محصولات و خدمات ارائه شدهء شما شود.

برای ایجاد رقابت موثر، لازم است در جهت گسترش و ارتقاء خود در منابع آنلاین و دید مشتریان هنگام جستجوی محصولات و یا انجام تحقیقات قرار بگیرید. حضور گسترده و عمیق آنلاین فرصت بیشتری برای ارائه هر چه بهتر نام تجاری را به شما می دهد. ارسال پیام و یا ارائه پیشنهاد به مخاطب هدفمند – احتمال افزایش مخاطب و مشتری هدفمند را زیاد می کند.

در اینجا 9 استراتژی آنلاین که فراتر از یک راهنما برای طراحی سایت است، در ساخت و طراحی وب سایت و حضور موثر شما در اینترنت کمک می کند، به شما ارائه می شود:

قرار گرفتن در لیست دایرکتوری های قابل جستجو
حرفه ای ها در هر صنعتی ترجیح می دهند برای نمایان شدن و در معرض دید عموم قرار گرفتن و پیدا کردن خدمات و محصولات و بازدید مجدد افراد، در لیست دایرکتوری ها قرار گیرند. دایرکتوری های قابل جستجوی آنلاین به وب سایت شما حضور قدرتمند و بسیار قابل مشاهده از وب سایت شما در برابر مشتریان می دهد. در این صورت هنگامی که افراد در جستجوی پاسخ می باشند چشم اندازی از وب سایت شما به آنها ارائه خواهد شد.

تبلیغات از طریق خبرنامه های الکترونیکی
ارسال خبرنامه ها و تبلیغات ایمیلی به صورت مستقیم پیغام شما را به افراد و مشتریان وب سایت شما می رساند. این روش بهترین راه برای اعلام محصولات جدید و یا اعلام حضور در نمایشگاه های تجاری و یا ارائه مقالات به مشتری می باشد.

انتشار مقالات فنی آنلاین
برای بهتر دیده شدن طراحی وب سایت خود انتشار مقالات در وب سایت خود و یا وب سایت های قدرتمند و مرتبط را نیز در نظر بگیرید. محتوا و اطلاعات مقالات و نشریات آنلاین شما توسط مخاطبان هدفمند مورد بررسی قرار می گیرد. همچنین بر روی ایجاد و گسترش ارتباط میان چنین وب سایت هایی با روش های ارسال ایده هایی برای مقالات و تبادل نظر به عنوان خبرنگار در وب سایت تان تلاش نمایید.

در طراحی سایت خود محلی برای بنر های تبلیغاتی قرار دهید.
با توجه به ماهیت نمایش وب سایت به صورت طبیعی، آگهی های آنلاین هم نام تجاری ارائه می کنند و هم فرصتی برای ایجاد شانس های جدید می شود. اما تبلیغات شما باید در وب سایت های مناسب و معتبر نمایان شود. به دنبال یک شریک رسانه ای آنلاین که بر رفتار مخاطب اشراف داشته و بتواند برای پیدا کردن محل مناسب تبلیغات بنر شما در وب سایت های مرتبط در سرتاسر اینترنت که مشتریان شما از آنها استفاده می کنند، کمک شایانی به شما نماید.

عضو اتحادیه اصناف تجاری شوید.
به طور معمول لیست اعضای انجمن و لینک آن را به شما ارائه می نمایند. برخی از وب سایت ها به شما اجازه می دهند که از لوگو یا نام تجاری خود در وب سایت آنها استفاده نمایید؛ که این امر به افزایش شهرت و شناخته شدن نام تجاری شما کمک زیادی خواهد کرد.
اطمینان حاصل فرمایید که بک لینک مورد نظر به صفحهء مربوطه بازمی گردد. ممکن است به صفحهء اصلی شما لینک شود و یا صفحات خاص دیگری از وب سایت شما باشد.

استفاده عاقلانه از "تبلیغات با جستجوی کلمات کلیدی" در طراحی وب سایت
بسیاری از شرکت ها با استفاده از "تبلیغات همراه با جستجوی کلمات کلیدی" باعث افزایش میزان ترافیک وب سایت خود می شوند.
در صورت استفاده از "تبلیغات همراه جستجوی کلمات کلیدی" باید عبارات کلیدی خاص تری نسبت به دیگر کلمات کلیدی معمول انتخاب نمایید.(برای مثال "هیدرولیک خطی محرک" به جای "محرک") با این روش پول خود را برای افرادی که مخاطب هدفمند شما و وب سایت و محصولات تان نیستند به هدر نمی دهید.

اظهار نظر در وبلاگ ها
شرکت در بحث ها و تعامل با رسانه های اجتماعی و وبلاگ ها و گروه های اختصاصی بحث آنلاین راه مناسبی برای برجا گذاشتن نام شرکت و وب سایت تان در این مکان ها می باشد. به خاطر داشته باشید که با احتیاط نظر بدهید هر چیزی که توسط شما نوشته شود، توسط بسیاری از افراد قابل مشاهده است و بازتاب مستقیمی بر روی شما و شرکت تان خواهد داشت.

در طراحی سایت خود سئو را فراموش نکنید
بهینه سازی وب سایت باعث جلب توجه بیشتری به صفحات وب سیات شما می شود و به افزایش رتبهء وب سایت شما با کلمات کلیدی خاص در موتورهای جستجو نیز کمک زیادی خواهد کرد. به خاطر داشته باشید که استفاده از سئو در طراحی سایت، بهترین استراتژی بازاریابی آنلاین آن هم بدون ایجاد فشار برای شما خواهد بود.

در نظر گرفتن رسانه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی از جمله وبلاگها، تویتر و فیس بوک روش های دیگری برای ترویج و شناساندن وب سایت و شرکت شماست و پیغام کلیدی برای مخاطبان هدفمند شما می باشد. اگرچه شما ممکن است در حال حاضر از رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی آنلاین خود استفاده نکنید، اما بهتر است درک بهتری از این استراتژی داشته باشید تا چگونگی استفاده از آن به طور موثر در آینده آگاه باشید.
حفظ حضور همه جانبه آنلاین با یک طراحی سایت مناسب و استفاده از نکات و استراتژی های استاندارد و ضروری به شما کمک می کند تا پیغام شما در سراسر اینترنت به عنوان یک حرفه ای ارسال شود و در نتیجه محصولات و خدمات وب سایت شما در معرض نمایش بیشتری قرار خواهد گرفت.



:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 خرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهادی

امروزه اهمیت اینترنت به عنوان یک بستر اطلاعاتی بی کران بر هیچکس پوشیده نیست. شما هم می توانید با توجه به تخصصی که دارید و هدفی که در ذهن می پرورانید یک وب سایت شخصی داشته باشید و از این طریق با دنیا در ارتباط باشید و ارتباطات جدیدی بدست آورید.


وب سایت های شخصی که توسط گروه طراحی سایت در نیک مارکتینگ طراحی می شوند کاملا به طور اختصاصی برای شما طراحی شده و از هیچ وب سایت شخصی دیگری کپی برداری نمی شود به همین جهت شما می توانید با صرف هزینه مناسب صاحب یک وب سایت اختصاصی شوید. همچنین وب سایت شخصی که توسط ما طراحی می شود کاملا سازگار با موتورهای جستجو بوده و مطالبی که در آن قرار می دهید به سرعت در موتورهای جستجو نمایش داده می شود و در رتبه های بالا قرار می گیرد.


طراحی وب سایت شخصی تخصص ما است و ما بر اساس نیاز و بودجه شما می توانیم راه حل های مختلفی را به شما پیشنهاد دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت شخصی با ما تماس بگیرید.
فهرست برخی از امکاناتی که یک وب سایت شخصی می تواند داشته باشد عبارتند از:
- اطلاعات فردی شامل :مشخصات کلی،زندگینامه و رزومه کاری
- گالری تصاویر شخصی همراه با دسته‌بندی موضوعی
- یادداشت های روزانه
- نمونه کارها
- اطلاعات تماس
- ارایه فایل در سایت برای دانلود
- برقراری ارتباط بازدیدکنندگان با شما از طریق پست الکترونیک
- مقالات
- لینک دوستان
- اخبار سایت
- RSS feed
- آمار سایت
- نظرخواهی از بازدیدکنندگان
- وضعیت آن یا آف بودن در یاهو
- تبلیغات
 

طراحی وب سایت

 



:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهادی

 

 


لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان
 
لیست شرکت های طراحی سایت در اصفهان پویش پرداز پارتیکا
 فناوری اطلاعات و انفورماتیک ، گرافیک و طراحی سایتهای پویا و ایستا ،تبلیغات صنعتی در همه سطوح تخصصی ، طراحی نرم افزارهای چند رسانه تبلیغاتی ، دیتا و تصویر و امنیت نظارتی ، برق و رله های حفاظتیشرکت مهندسی پویش پرداز پارتیکا با عنایت حق تعالی در سال1387 به ثبت رسید. این شرکت با همت تنی چند از فاغ التحصیلان دانشگاهی ، به عنوان یکی از زیر مجموعه های گروه مدیران پارتیکا (گروه هلدینگ مرکزی)بصورت سهامی خاص تاسیس گردید. این شرکت در حال حاضر در حال سرویس دهی به طیف وسیعی از سازمانها و مراکز صنعتی، در زمینه ی انجام پروژه های سخت افزاری و نرم افزاری ، ارائه انواع سخت افزار و نرم افزار ، ارائه ی خدمات تبلیغات و گرافیک صنعتی و تخصصی ، دیتا و تصویر ، برق اضطراری و فناوری دیجیتال می باشد.
 
بیتا
 طراحی و پیاده سازی نرم افزارهای تحت وب طراحی و توسعه وب سایت های اینترنتی طراحی و تولید سی دی های چندرسانه ای(Multimedia) طراحی گرافیک از جمله طراحی کارت ویزیت، پوستر، استند، بنر و کاتالوگ طراحی قالب های گرافیکی وب سایت و سیستم مدیریت محتوای جوملا توسعه وب سایت ها با استفاده از سیستم مدیریت محتوای جوملاشرکت تراشه پویشگر سپاهان
 شرکت تراشه پویشگر سپاهان، با در اختیار داشتن تیم متخصص و فنی شامل مهندسین برق ، الکترونیک و کامپیوتر از پنج واحد اصلی شامل: منابع انسانی ، مالی و اداری ، تحقیق و توسعه نرم¬افزار ، فنی و سخت‌افزار و بازرگانی تشکیل شده است.
 
شرکت ارتباط گستران بیتا رایان با هدف تلاش و تکاپو در دنیایی IT و نرم افزار در خرداد ماه 1388 تاسیس گردید. ماهیت اصلی این شرکت مربوط به گروه نرم افزاری بیتا می باشد که در سال 1385 توسط جمعی از متخصصین نرم افزار تشکیل گردیده بود. گروه نرم افزاری بیتا با تولید نرم افزارهای مختلف تحت ویندوز و طراحی و پیاده سازی وب سایت های مختلف خود را در عرصه کسب تجربه پیش برد تا اینکه با بخشیدن ماهیت حقوقی به ساختار تشکیلاتی خود سعی بر استفاده از تمامی توان در راه تعالی سازمانی نموده است.
 

شرکت تراشه پویشگر سپاهان، یک شرکت خدمات مهندسی است که از سال 1374 لغایت 1377 تحت عنوان دفتر خدمات مهندسی تراشه پردازان و از سال 1377 تاکنون تحت عنوان شرکت تراشه پویشگر سپاهان در صنعت فنآوری اطلاعات و ارتباطات(ICT)در بخش‌های مختلف نرم‌افزار، سخت‌افزار، شبکه، مشاوره و ارائه راهکارهای جامع فعالیت دارد. این شرکت با بیش از ده سال سابقه مفید و تجربه‌های ارزنده در زمینه های تخصصی فعالیتش ، افتخار ارائه خدمات با کیفیت بالا را به مشتریان خود (به عنوان شرکای خود) دارد.
 
http://www.itpnet.net
 
طراحی و پیاده سازی سایت ساز Dentist cms
 
پارمیس
 
شرکت داده گستر پارمیس فعالیت خود را بصورت تخصصی از سال1387 در زمینه تجارت الکترونیک ، فناوری اطلاعات و ارتباطات آغاز کرد. فعالیت های شرکت در سه مسیر کلی تولید سیستم های تحت وب ، ارائه سرویس های بنیادی تحت وب ، سا مانه پیام کوتاه می باشد.
 
http://www.dornacms.com
 
طراحی سایت و شبکه برنامه نویسی و…
 
آریکو
 
شرکت آریکو (آئین رایانه اصفهان) یکی از شرکتهای وابسته به شرکت سرمایه گذاری پرشیا فلز اسپادانا است که در سال 1379 با همکاری تعدادی از مجرب ترین مهندسین و مدیران IT کشور، بر اساس محورهای: * تولید سیستمهای نرم‌افزار، * طراحی، اجرا و مدیریت شبکه های کامپیوتری، * ارائه تجهیزات سخت‌افزاری، * و پشتیبانی سیستمهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تشکیل گردیده و امروز با داشتن رزومه‌ای درخشان به اوج موفقیت خود نزدیک می‌شود. با توجه به تجارب بدست آمده به تدریج خدمات ذیل نیز به محورهای اصلی فعالیت شرکت اضافه گردیده است: * پیاده سازی سیستم های امنیتی مبتنی بر سخت افزار و نرم افزار * ارائه راه حلهای مبتنی بر سیستمهای اطلاعات مدیریت (MIS) و برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP)
 
http://www.ariconet.net
 
طراحی وب سایت ، طراحی گرافیک ، سی دی مالتی مدیا ، طراحی فلشهای تبلیغاتی
 
آرت گرافیک اسپادانا
 
معرفی سایت در گوگل و 150 موتور جستجوی دیگر درج کانتر (شمارنده) برای سایت و ایمیل نامحدود و ایجاد پیام اتوماتیک برای ایمیل باکس (auto responder) همچنین طراحی و فروش انواع سایت های اداری-سازمانی-شرکتی-شخصی فروشگاه اینترنتی با کمترین هزینه در تمام نقاط
 
http://www.art-graphic.ir
 
طراحی وب
 
چاووش
 
شرکت چاووش فعالیت خود را از سال 1378 با نام کامل چاووش رایانه سپاهان آغاز نمود. زمینه اصلی فعالیت این شرکت، ارائه خدمات و محصولات فن آوری اطلاعات و ارتباطات، ابتدا با تمرکز بر کاربری های فن آوری های مرتبط با اینترنت و اطلاع رسانی شکل گرفت و بعدا زمینه های جدید به آن اضافه گردید. از آنجا که پدیده فن آوری اطلاعات و کاربری ها آن نسبت به سایر صنایع و حرفه های موجود جدیدتر است، هدف اصلی این شرکت معرفی و استفاده موثر از کاربری های مذکور برای بهبود فرآیندها و روال های کاری مشتریان از همه ابعاد می باشد.
 
http://www.chavoosh.com
 

طراحی سایت
 
آوای هنر
 
شاید مشتریان 24 ساعته به شما دسترسی نداشته باشند ، اما در هر زمان و مکانی می توانند به وب سایت شما مراجعه کنند. پس وب سایت نماینده ای از شماست که 24 ساعته قابل دسترس است. با گسترش اینترنت ، روز به روز به تعداد افرادی که از اینترنت به عنوان مرجعی برای انتخاب استفاده می کنند افزوده می شود . عدم حضور شما در صورت حضور سایر رقبا در این عرصه یعنی از دست دادن مشتریان. همه مراحل تجارت موفق ، از جمله تبلیغ ، اطلاع رسانی ، فروش و خدمات پس از فروش ، ضمن صرفه جویی در همه منابع ، به وسیله یک وب سایت انجام پذیر است.
 
http://www.avayehonar.ir
 
طراحی وب سایت
 
شرکت هوشمند گستر اصفهان
 
ثبت هاست و دامنه طراحی سایت ارایه سیستم مدیریت محتوی light CMS نرم افزار های کاربردی و حسابداری
 
http://www.kharido.ir
 
طراحی سایت
 
کاریز
 
گروه کاریز با بکارگیری تیم مجرب متشکل از مهندسین نرم افزار، گرافیست و طراح فلش به همراه تجربه حرفه ای در زمینه میزبانی، طراحی و راه اندازی وب سایت در اصفهان مشغول به فعالیت می باشد.
 
http://www.karizco.com
 
طراحی سایت
 
سایت گرافیک
 
سایت گرافیک وب سایتی است برگرفته ازتجربه وسیع از طراحی یک بنر ساده تا وب سایتهای خاص منظوره و تجاری بزرگ . ما با 7 سال سابقه در امر طراحی و 5 سال طراحی مستمر در زمینه طراحی وب ، بلاخص گرافیک وب سعی داریم با طراحی قالبهایی با کیفیت بالا و قابل رقابت با قالبهای بین المللی با در نظر گرفتن سلایق و فرهنگ ایرانی راه گشای مشکلات طراحان وب و مشتریان شیک پسند سایتهای ایرانی باشیم . این وب سایت تلاش دارد شما را به سوی وب سایتهای محبوب تر و زیبا تر هدایت کند و قدم به قدم شما را راهنمایی می کند تا به سادگی به ایده آلهای خود دست پیدا کنید . گروه طراحی سایت گرافیک وابسته به سازمان غیر دولتی موحدین (NGO) با شماره ثبت 770 تاسیس سال 1377 است .
 
http://www.sitegraphic.com
 
رهنما
 طراحی سایت
 
رهنما
 
طراحی وب سایت اگر بر اساس اصول دقیق مهندسی و با توجه به نیازسنجی حرفه ای انجام شود، یک سرمایه گذاری مطمئن خواهد بود و صاحبان کسب و کار در بخش های مختلف می توانند با استفاده از این ابزار به توسعه تجارت خود بپردازند.
 
http://www.rahnemaco.com
 
خدمات راه اندازی سایت ، هاست و دامنه
 
ندا گستر
 
شرکت ندا گستر در زمینه وب و خدمات کامپیوتری در اصفهان فعالیت می کند.
 
http://www.nedagostar.net
 
طراحی وب
 
وب نگار
 
شرکت وب نگار عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در سال 1383 فعالیت خود با هدف فعالیت در حوزه فن آوری اطلاعات و صنعت نرم افزار آغاز نمود. در این مدت شرکت وب نگار با استفاده از کادر با تجربه موفق به اجرای طرحها و پروژه های متعدد و درخور توجهی شده است . شرکت وب نگار فعالیت خود را بر روی مشاوره – تحلیل – طراحی – تولید و پشتیبانی نرم افزارهای سفارش مشتری متمرکز نموده است. نمونه پروژه های اجرا شده در این راستا مبین توانمندی فعالان و تلاشگران این مجموعه است.
 
http://www.webnegar.ir
 
طراحی وب
 
فانوس
 
فانوس آفرینش ارائه دهنده خدمات تخصصی هاستینگ و طراحی سیستم های مدیریت وب سایت
 
http://www.fanoshost.com
 
طراحی وب
 
آمیتیس سامانه اسپادانا
 
ثبت و راه اندازی وب سایتهای تخصصی ، هاستینگ دامنه ، برنامه نویسی تحت وب
 
طراحی و پیاده سازی سایت های اینترنتی و شبکه های کامپیوتری ● تولید نرم افزارهای تخصصی زیر نظر مهندسین با تجربه ● خدمات تخصصی هاست و دامنه و ارائه پنل نمایندگی ● ارائه خدمات تخصصی ارسال پیامک مبتنی بر وب ● خدمات اینترنت پر سرعت ADSL و ارائه پنل نمایندگی ● بانک مشاغل و معرفی مشاغل
 
سپاهان گستر
 
شرکت سپاهان گستر به شماره ثبت 125462 در سال 1381 با هدف ارائه خدمات تخصصی در زمینه کامپیوتر تاسیس, مشغول فعالیت گردید.شرکت سپاهان گستر با داشتن نمایندگانی در سراسر ایران و کادر مجربی از کارشناسان ، اساتید و تیم برنامه نویسی قوی آماده ارائه خدمات مربوطه به هم وطنان عزیز می باشد. شرکت سپاهان گستر در سال 1385 موفق به قرار گرفتن در بین شورای عالی انفورماتیک کشور گردیده است. کارشناسان ، اساتید و تیم برنامه نویسی قوی آماده ارائه خدمات مربوطه به هم وطنان عزیز می باشد. شرکت سپاهان گستر در سال 1385 موفق به قرار گرفتن در بین شورای عالی انفورماتیک کشور گردید.
 
http://www.sepahangostar.com
 
طراحی وب سایت
 
شرکت مهندسی شبکه آرمان پرداز اصفهان
 
طراحی و پیاده سازی صفحات گرافیکی وب ، تولید انیمیشن ، Flash و تهیه سی دی های مالتی مدیا با ستفاده از جدید ترین نرم افزارهای روز از فعالیتهای این شرکت میباشد.
 
http://www.armanpardaznet.ir
 
طراحی وب
 
اصفهان هاست
 
اصفهان هاست با بیش از 3 سال سابقه در زمینه طراحی وب سایت این افتخار را دارد که با کمترین قیمت های ممکن، طراحی های شما را بر عهده گیرد و در اسرع وقت آنها را به شما تحویل دهد.
 
http://www.isfhost.com
 
طراحی و توسعه وب سایت
 
ایریکام
 
ایریکام هاست ارائه دهندهء سرویس های ثبت دامنه و میزبانی وب مطابق با استانداردهای جهانی است. کلیه سرورهای ایریکام هاست از نظر نرم افزار و سخت افزار از آخرین تکنولوژی روز بهره مند می باشند. استفاده از تکنولوژی روز این امکان را فراهم می سازد که وب سایت های تحت مدیریت در تمام مدت شبانه روز با سرعت بالا در دسترس بازدیدکنندگان قرار داشته باشند. همچنین، ایریکام هاست با گردآوری تیم مجرب طراحی وب، اقدام به ارائهء سرویس های طراحی وب با استفاده از دانش روز در این زمینه نموده است.
 
http://www.iricomhost.com
 
طراحی وب-هاست-دامنه
 
پویا سازان
 
شرکت پویا سازان فناوری و اطلاعات در سال 1382با همکاری تنی چنداز برنامه نویسان،طراحان حرفه ای وب و متخصصین شبکه آغاز به کار کرده است.
 
http://www.pouyasazan.org
 
ثبت دامین و اختصاص فضا طراحی و ساخت انواع وب سایت های تجاری ایستا و پویا طراحی و ساخت انواع وب سایت های مدارس و مراکز آموزشی طراحی و ساخت انواع وب سایت های فروشگاه ها طراحی و ساخت انواع وب سایت های اداری طراحی و ساخت انواع وب سایت های وکلا و…
 
سورشجان
 
شرکت نرم افزار نویسی و طراحی سورشجان در اواخر سال 1384 فعالیت خود را به صورت کاملاً مستقل آغاز نموده و طی سال های فعالیت خود اهداف بلند مدتی را مد نظر قرار داده، و برای رسیدن به این اهداف برنامه ریزی نموده است. یکی از این اهداف بالابردن سرعت رسیدگی به امورات روزمره اداری و شخصی در جامعه می باشد، بدین منظور با طراحی سیستم های مختلف کامپیوتری سعی نموده است دیگران را تشویق به انجام اتوماسیون اداری و جایگزینی برنامه های کامپیوتری به جای سیستم های دستی و سنتی نماید.
 
http://www.soureshjan.com
 
طراحی وب سایت های شخصی وب سایت های اداری ، شرکتی وب سایت های تجاری وب سایت های تبلیغاتی و…
 
تتیس هاست
 
جستجو یک دامنه ثبت نشده ( آزاد ) و ثبت آن برای خود وانتخاب یکی از پکیج های هاستینگ جهت میزبانی فایل های شما و سفارش وب سایت مورد نظر خود در صورت تمایل به طراحی توسط تتیس هاست؛ ثبت و ارسال سفارش برای تتیس هاست.
 
http://www.tetishost.com
 
طراحی وب و تولید نرم افزار
 
نهیب
 
شرکت مهندسی نهیب در حوزه فناوری اطلاعات از سال 1384 شروع به فعالیت نموده است وخدماتی همچون ، تولید نرم افزار های تخصصی ، طراحی وب سایت و پورتال ، خدمات شبکه ، انیمیشن ، مالتی مدیا ، گرافیک ، خدمات سخت افزاری ( فروش سرور ، یو پی اس …)و ارائه دهنده کلیه خدمات تخصصی وب می باشد. همچنین محصولاتی مانند : نرم افزارهای جامع مالی و اداری میتیدا( بیش از 15 نرم افزار) ، نرم افزار ویژه آموزشگاههای رانندگی ( حرکت )، قفل سخت افزاری ، نرم افزارهای ویژه پایانه های باربری و حمل و نقل ریلی ، سیستم های مدیریت محتوای : پارسیس ،داتیس ، آمستریس ، فروشگاه ساز اینترنتی ,سیستم ارسال اس ام اس,تلفن گویا و غیره می باشد.
 
http://www.nahib.com
 
اجرای پروژه های سفارشی o برگزاری دوره ها و کارگاههای آموزشی تخصصی o طراحی و تولید بازی های سه بعدی o اجرای نمایشگاه ها و موزه های مجازی راه اندازی سایت ها ، فروشگاهها و نمایشگاههای اینترنتی o اجرای پروژه های شبیه سازی سه بعدی خود مختار ( در محیط های اینتراکتیو ) o طراحی و تولید نرم افزارهای چند رسانه ای و سی دی کاتالوگ های تجاری o انتشارات الکترونیک ؛ تهیه و تولید محتوای الکترونیکی
 
هماسامانه
 
هدف راهبردی شرکت هماسامانه ارائه خدمات نرم افزاری در زمینه فن آوری اطلاعات و انتشارات الکترونیک همچنین تولید محصولات نرم افزاری متنوع و مورد نیاز صنایع ، مشاغل و سازمانهای دولتی و خصوصی می باشد .
 
http://www.homasamaneh.net
 
طراحی وب
 
امرداد
 
گروه وب امرداد در سال 1383 توسط جمعی از طراحان وب در اصفهان،پایه گذاری شد و با پیوستن متخصصین بیشتری به گروه و متمرکز شدن بر وب جنبه رسمی تری به خود گرفته است. هم اکنون مدیریت این گروه در اصفهان واقع شده و مصمم است در جهت فناوری اطلاعات بیش از پیش استوار قدم بردارد.
 
http://www.amrdad.net
 
ثبت ، طراحی و راه اندازی وب سایت طراحی و راه اندازی سیستم های مدیریت محتوا (CMS) بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO) تبلیغات در بستر اینترنت پیاده سازی نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان پیاده سازی سیستمهای حراجی آنلاین و…
 
آراد پرداز
 
آراد پرداز ، با هدف به کارگیری فناوریهای نوین ارتباطات واطلاعات IT در بخش های صنعت، تجارت، آموزش و فرهنگ با رویکرد عمومی کردن این تکنولوژی جهت مصارف عمومی در سال 1380 تاسیس شده است. در سال 1383 تولید نرم افزارهای تحت وب را برای صاحبان سایت ها و فرهنگستان اینترنت آغاز نموده و با گسترش دانش فن آوری اطلاعات همچنین متخصصین مجرب و با تجربه در سال 1384 شمار محصولات خود را به بیش از 40 نرم افزار رساند که هم اکنون برخی از آنها در کشورهای امارات،آسیای شرقی ، استرالیا ، اروپا و آمریکا در حال استفاده می باشند.
 
http://www.aradpardaz.com
 
ثبت هاست و دامنه طراحی سایت ارایه سیستم مدیریت محتوی light CMS نرم افزار های کاربردی و حسابداری …
 
هوشمند گستر جم
 
شرکت هوشمند گستر اصفهان در سال 1386 با رویکردی نوین در عرصه خدمات وب با تجربه پنج ساله در این زمینه تاسیس و شروع به ارائه خدمات به مشتران خود نموده است.
 
http://www.hge.ir
 
دسترسی سریع کاربر به صفحات وب سایت در زمان ارسال تقاضای بارگذاری صفحه سرعت عمل در محاسبات و تفسیر کدهای هر صفحه و استخراج اطلاعات از پایگاه داده کنترل و مدیریت امکانات شبکه و منابع سیستم
 
ره اوران یاقوت
 
شرکت یاقوت وب سایت شما را بر روی سرویس دهنده های Intel و با اختصاص 2GB حافظه برای هر سرویس دهنده که از سیستم عامل Windows استفاده می نماید و با بهره گیری از System Administrator های متخصص که لحظه به لحظه عملکرد سیستم را تحت نظر دارند کنترل میزبانی می کند تا سرویس دهنده بتواند بهترین عملکرد را در اجرای Request های بازدیدکنندگان وب سایت داشته باشد .
 
http://www.yaghout.net
 
شرکت آتی نگر، یکی از شرکتهای فعال در زمینه فناوری اطلاعات در ایران با خدمات منحصر خود از قبیل طراحی وب سایت های حرفه ای ، مشاوره در تبلیغات های اینترنتی و تجارت های الکترونیکی دارنده گواهینامه های مختلف
 
اتی نگر
 
این مجموعه در شهر زیبای اصفهان از سال 1381 با هدف فعالیت در زمینه نرم افزار پا به عرصه وجود نهاده و در سال 1383 همگام با آغاز رشد روزافزون کاربرد اینترنت در دنیا ، به طور تخصصی فعالیت خود را به اینترنت و وب در دهکده جهانی متمرکز ساخت و پس از گذراندن چالش های عمده و تغییرات در ساختار مجموعه در اواسط سال 1385 مجموعه خود را به عنوان شرکت فناوری اطلاعات آتی نگر مهر به ثبت رساند و هم اکنون با یاری پروردگار بسیاری از پروژه های اینترنتی را در رزومه خود به جا گذاشته است. شرکت فناوری اطلاعات آتی نگر هم اکنون با هدف ارائه خدمات نوین در وب و سرویس اطلاع رسانی پیام کوتاه و توسعه تجارت الکترونیک با بهره گیری از نیروهای متخصص و توانمند به همراه ارائه محصولات خود با آخرین تکنولوژی های روز در سطح کشور به صورت راه حل های جامع ( Total Solution) و تخصصی آماده خدمات به طیف وسیعی از مشتریان شامل سازمان های دولتی ، شرکتهای خصوصی ، همکاران و کاربران اینترنتی می باشد.
 
http://www.atinegarco.ir
 
طراحی و پیاده سازی انواع وب سایت های اینترنتی
 
طراحان وب ایران
 
طراحان وب ایران یک گروه طراحی و راه اندازی سایت های اینترنتی ست که در سال 1382به همت جمعی از دوستداران تکنولوژی برتر راه اندازی شده . باور طراحان وب ایران این است که یک پایگاه اینترنتی تلفیقی از یک ابتکار فنی و یک اثر هنر یست. بنابراین کوشیده اند که خلاقیت فنی را در کنار ذوق هنری قرار دهند.گروه طراحان وب ایران فعالیت خود را از مشاوره و بررسی نیازهای متقاضی آغاز کرده و پس از تحویل کامل پروژه ها نیز با اختصاص یک اپراتور اختصاصی همکاری نزدیکی را با مشتریان خود ادامه می دهند.
 
برنامه نویسی و طراحی وب سایت
 
شرکت مهندسی سروش فرایاز اسپادان
 
شرکت مهندسی سروش فرایاز اسپادانا فعالیت خود را از سال ۷۹ آغاز نموده است در سال ۸۰ این گروه با ثبت موسسه آروین اندیشه سپاهان به فعالیت خودرا در زمینه طراحی وب سایت در اصفهان به طور رسمی آغاز نموده است.



:: بازدید از این مطلب : 940
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : جمعه 12 خرداد 1391 | نظرات ()